onsdag 28. juli 2010

Været fortsetter å vise seg fra sin beste side:)

Vi har jammen vært heldige denne sommeren med så mye flott vær, det er så tørt at det er stooor skogbrannfare her sør.. Jeg elsker jo varmen og fine været siden vinterstid er jeg inne grunnet helsa,og regn gjør meg syk...

Jeg er så takknemlig for hver dag vi har sol og varme, er en sann glede å komme seg ut.. Men, det går sakte men sikkert mot mørkere tider, så høst/vinterforberedelser er i gang, i form av ved,sage,kappe,løe- bestille høy til geiter og kaniner- dette er heldigvis i orden,så da er det en bekymring mindre...
Så er det å isolerer stallen der både geitemmamma med sine killinger skal være og stallen til kaniner/marsvin..
Apropos geit, herreli så tykk geita er blitt nå, jurene er begynt å bli fyldige,m så jeg tror det ikke er så altfor lenge til hun føder,så vi må haste å få laget stallboks til henne... Samtidig holder min mann på å pusse opp stuen, er heller ikke lett og tidsmessig,tregt , grunnet ME sykdommen, den slår tilbake med en gang dessverre,så her trår jeg til det jeg kan..

I vinter vil jeg feriere noen uker i Spania ,klimamessig veldig bra for meg, jeg hater vinter- det er bare depresjoner og fysjom:(

Så fikk jeg brev fra sykehuset, jeg får operasjon av magen min, men noen kilo må bort først, dette har jeg sett frem til lenge- er tross alt legen tidligere som har ødelagt delvis magen..Så vi får se, spennende blir det iallefall..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar