torsdag 8. juli 2010

Tiden går

Tiden går,synes den flyr avgårde.. Er inne i en passe periode, litt små skuffet over enkelte "venner" som plutselig stopper all kontakt... Mulig jeg er egenrådig ved denne tankegangen, men nå har jeg ved flere anledninger tatt jotakt, men nå gidder jeg rett og slett ikke mere.... Om den/de vil fortsette vennskapet,så ligger ballen der hos dem/de.

Ellers blir det litt hekling og strikking for tiden, selv om varmen er her...Tid til å lese bøker er det også,. er kjekt å ha litt stoff for hjernen;)

I morgen håper jeg at jeg orker å hold epå litt i hagen - fikk handlet kaninbur i dag, skal sette mine vakre belgier i dem, så får de gresse litt og jeg får samtidig klippet litt kanter;)( i form av kaninbeitere:P)

Nå er det natta, har vært tungt i dag- luften har vært klam,så da sliter jeg veldig. Nå skal jeg legge meg, finne boka-hekta hehe- så kan jeg seile inn i bokas verden;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar