tirsdag 13. juli 2010

sommer,sommer,sommerplager....

En aldeles varm og het dag i dag og kleggen har vært infernalske i dag..
Så intenst med svermer av klegg og selvfølgelig ble det x antall stk som svermet rundt meg . De fant ut at meg skulle de prøvesmake.
En kom i ryggen ,en på skinka, en på låret og en ved ankelen.. Ja, det hovnet fort opp ,tydelig allergisk mot disse hersens plagåndene:(

Etter noen timer,så er det DEN kulen ved låret og vond som fy, at det går an! Ankelen er også vond og ille hoven, og her vi bor florerer det ekstremt med klegg akkurat for tiden, hater de krypa!

I morgen skal jeg innom apoteket og få lidokain! Ser ut som jeg har det ridelåret jo, får da inderlig håpe at det går fort ned igjen..

Hatt koselig besøk i dag, ungene hadde også besøk og dermed ble dagen flott for alle parter;)
Vi fikk vært på stranden noen timer for deretter å vende nesa hjem for grillmat. Det er nydelig å kunne nyte maten ute.
Nå skal jeg finne en god bokk og slappe av-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar