lørdag 17. juli 2010

:)

Tenk vi er i modten av juli, hjelpes så fort tiden går. Snart høst ør en vet ordet av det... Nydelig vær har vi hatt så langt, vi skal prise oss heldig med det- i fjor var det elendig fra og med mai til desember..
I dag solgte jeg melkegeiten min, da har jeg bare 3 dverg geiter igjen, de skal vi beholde-de er de roligste av dem alle.
ungene elsker geitene og det var derfor vi fikk dem, slik at ungene kan få lov å holde på med dem:)
Kaninene trives og marsvina yngler- er jaggu en etter en av hunnene som er drektige, de går som noen tennisballer hele bunten- jaja- 2 av de 4 ungene er solgt- tror jeg beholder de to andre, de var så utrolig flotte...

Vi får se;) Mannen er reist med ungene og bader, jeg kan få lov å slappe av hjemme, dvs "slappe " av i form av husarbeidd og rengjøring.
Ingenting er bedre å holde på med huset enn når alle er ute av det;) Jeg fikk hanldet meg noen rimleige bikinier på sparkjøp, det gjør jeg IKKE igjen, selv om bikini bh var bestilt STORE- så var de jaggu for liten, jeg finner ALDRI bikini bh som er stor nok, irriterende og frustrerende!!

Ellers blir det lite håndarbeid,har heklet og stgrikket litt, men det er minimalt- fikk dessuten vesken jeg hadde bestilt her for noen uker siden, kjempeflott og veldig fornøyd, skal prøve å lage en sånn selv:)


Kjøpt hos jorunns-salgsbod.blogspot.com ( Det er hennes bilder.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar