tirsdag 20. juli 2010

Full fart om dagene

Har vært å handlet disse to dagene, synes det har vært full kjør fra morgen til kveld. Sliten..
Nå skal vi hente det siste i morgen, det er da vegger og gulv til stuen:) ENDELIG kan vi begynne på den, skal bli så deilig å få pusset opp der.
Kjøpte ny seg også til meg og gubben, sist vi handlet seng var for 17 år siden, så vi trengte virkelig en ny seng.
Mannen sliter med ryggskade,så det er ikke alle sengene som har passet, men endelig fant vi en.
Torsdag kommer den til oss og den natten ser jeg virkelig frem til:D

Så skal vi til uka hente noen småting i Kr.sand, ellers venter jeg med lengsel på pakken fra sparkjøp, GARN!!
Det var tilbud KUN på nettbutikken, og jeg gikk jo amok, så nå skal det strikkes og hekles:)

Nå er det sengetid, er sliten kjenner jeg,skal nå bli godt i den gamle senga uansett, den duger noen dager til, men så skal det RETT ut med den gamle:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar