fredag 23. juli 2010

Den store vaskedagen

I dag er det den store vaskedagen...  Vi fikk ferdig montert sengen og et garderobeskap i går, herregud noe så nydelig å ligge i. Ja,jeg sovnet så kjapt og så dypr at min kjære måtte ligge på sofaen grunnet min snorking...Så vi får dra på apoteket og handle snorkeplaster og sov i ro hehe.

Jeg har fått vasket og gjort rent alle burene til dyra, det tok jo mange timer, men så ble det kos for dyra etterpå, så da har de fått sin helgevask:) Jeg måtte så ut og gjete geiter som hadde stukket av, så nå skal det monteres strøm på gjerdet!!! Dette orker jeg ikke mer av. Så nå¨må de stå inne i stallen resten av dagen.
Har fått vasket en maskin med klær og den andre er i gang, det er skikkelig tørkevær ute, det liker jeg,så¨da få¨r jeg unna all vask av skittentøy og får lagt på plass.
Nå skal vi til med å montere siste garderobe, så er det å få ut det andre, vaske soverommet ---IGJEN....
Deretter skal vi starte på stuen,,,HVIS mannen er i form, det er ikke alltid like lett med en som ha ME- da er formen dertil....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar