mandag 14. juni 2010

Sommer.........

Sommer... Hvor er det fine sommerværet vårt???? Plantene drukner snart, men vi trenger jo all regn,vi hadde fryktelig tørke nå.
MEN; jeg er nå fan av sol og sommer, IKKE regn...

I morgen skal jeg til lungespesialisten igjen, er spent på resultatene,om de er bedre,likt eller dårligere..Gjenstår og se... Er så sliten og slapp for tiden, men det er mulig denne omgangssyken tok knekken på siste energi jeg hadde, iallefall merker jeg at jeg sover mer enn før.. Blir liksom ikke uthvilt.  I dag fikk jeg handlet litt kaninfòr til mine skjønnheter, de skal ha spesialfòr visstnok.. Ingenting er godt nok for mine diamanter:)
Jeg fikk også handlet restavfalls bøtter,slik at sorteringen går bedre- du verden at jeg husket på det, er jo BARE 5 år jeg har hatt planer om å få kjøpt inn det.
Ellers har mine små 4 bente fått kveldsstellet, de har løpt i gjørma i dag,så de var "vakre"... Ferdig med å bake kake til skoleavslutningen ble jeg også, fikk hjelp av lillemor <3
rt
Hun har bare i morgen og torsdag igjen, så er det skoleferie:)

Mellomste er på leirskole, første gang han er borte fra oss i en hel uke. Han har det sikkert bare fint, men du verden som man savner un gene så fort de er borte en hel dag.....
Hønemor har jeg alltid vært. Eldste bor for seg selv, og det var veldig vemodig og rart når hun flyttet ut, da er det liksom endelig... For hun er så selvstendig at hun kommer nok ikke flyttende hjem igjen.
Flink er hun også, utrolig stolt av henne,med tanke på alt hun har vært igjennom.

Nå skal jeg lese litt før sengetid, er jo hekta på disse pocket seriene som sselges, 3 serier i slengen nå..
Ellers så kommer det en liten dverg puddel i august- som jeg gleder meg. Elsker disse smårollingene, ikke bare kommer det valp igjen, det kommer 2 belgiske kjemper om 1 uke.
Jeg har "lett" etter denne rasen her sør, men den har ikke vært lett å få tak i- men lykken sto meg bi:)

Hentet høy til dem i går, måtte reise noen mil, for her jeg bor er det ikke å¨oppdrive høy, men høy må man ha, så da hadde jeg kunnet reist 30 mil for å få tak i, så sånn er det!

Nei, nå skal jeg fine boken og sengen, så er det opp tidlig å få minsten avgårde på bussen,så er det lungespesialisten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar