onsdag 30. juni 2010

I morgen...

I morgen skal jeg kjøpe geit:D:D  Ja, det er riktig, geit hehe.
Vi har litt kratt og ulendt terreng rundt omkring, så da er en geit ypperlig til å få ordnet på det området:D

Ellers skal jeg prøve Cordy max4 ,fra Nuskin, det er klinisk testet, alt er naturlig, så dette skal jeg prøve på allergien min.
Det er ei dame som har samme sykdom som meg, fikk livet tilbake etter å ha gått på dette,samt datteren hadde kreft, og etter noen mndr med dette så er alle prøver fine, så da må det vel være noe i det????

Kan jo ikke bare være tilfeldigheter?? Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt sånt, men nå vil jeg prøve dette,så ser jeg om jeg blir bedre i helsa og allergiene mine;)

Ellers har jeg det fint for tiden, har fått mine kjempe kaniner hjem, venter på fødsel på en av marsvinene, så det er spennende dager i møte:)))
Nå skal jeg tusle meg i seng, finne boka mi(har  dilla på denne serien"villblomster") så venter enda en ny serie på meg, er helt borte i denne serien hehe.

Opp tidlig å hente geita, så kommer vel bilde av nusseligheten senere.

JA, jeg er veldig glad i dyr ,til tross for alle mine allergi plager;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar