lørdag 5. juni 2010

Fantastsik vær

Fantastisk vær vi har for tiden, vi nyter det i fulle drag!!! Til uka ser det ut til at finværet vender nordover... Vi får vel vær som i fjor sommer:( Regn, når finværet snur nesa til nord,ja da er det kjørt- da blir det nordover-som i fjor.
Derfor; Sola nytes fra morgen til kveld, kan ikke være inne når det er så varmt og deilig. 28 varmegrader i skyggen  dag og vindstille, hundene som er uten pels,de peste av varmen.. De to andre med pels gikk med tunga langt ut av munnen, ja i dag tror jeg de hadde gladelig gått i vannet;)


Puddelen jager vannsprederen og elsker å bite etter vannstrålene, så hun klarte på det varmeste å holde seg nedkjølt, heldig der;)
I dag har jeg fått flyttet noen planter og så fant jeg noen små rester etter "Steigen stråene"- trodde de var blitt ødelagt, men de var der. Så nå fikk jeg tatt å flyttet dem:)
Nydelige og dekorative- får sette inn bilder senere:)


I morgen skal det slappes av og koses med familie og dyr. Marsvina er ute og gresser i finværet og det kommer glade hvin og grynt fra de herlige dyra <3
Kaninene står i burene, men har fått dobbeltbur,slik at de har store plasser å bevege seg på, det var tydelig at det var varmt der også, men så at det andre burene dems var det skygge i, så da fikk de avkjølt seg de også.


Nå er kveldsmaten inntatt, kaffekaken er klar til i morgen;) Krydderkaken blir flittig bakt her;)


Bildet har min kjære datter,Oda Marie tatt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar