fredag 28. mai 2010

H2O mop

Ja, så gikk jeg til innkjøp av en sånn en.... Testes måtte det jo da jeg kom hjem.. En smule skeptisk, men satte i gang, jeg har alltid vasket mye og spesiellt siden vi har hunder som løper ut og inn og drar med seg all dritt i pelsen, så må en gjøre det ofte.
Men, da jeg kikket på kluten etter at jeg hadde steamet gulvet fikk jeg hakeslepp:O
Kluten var svart av møkk:S
Ja, vel og bra at den virker, men hjelpes, jeg visste ikke at det kunne være så skittent til tross for gulvvask hver dag..
Sier jo bare litt om hva hundene drar med seg, men jeg fikk sjokk..

Ja, det positive er jo at maskinen funker og jeg er meget glad for at jeg investerte i den.
Så heretter blir alt steamet, det dreper jo alt av bakterier også, kjekk iallefall. Så nå er det rent moro å gjøre husarbeid;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar