søndag 30. mai 2010

Ble vær allikevel

Det ble pent vær allikevel til å male:D:D  Fikk malte hele bur seksjonen(8 bur) Så nå ble det så pent atte:))

Hadde ikke før satt meg ned for å slappe litt av,så fikk jeg se at jeg hadde punktert med bilen min:(((
Så da var det bare å få skiftet dekk, må ned i morgen på dekksenteret og ha nytt, ikke vits i å lappe,ser dekket var ferdig til utskiftning, var en gedigen spiker i dekket:)
Så mens jeg var i gang, tok jeg en sjekk med olje og vann, så det ble påfyll av motorolje, spylevæske og frostvæske, så nå er bilen i orden inntil jeg får kjøpt nytt dekk..

Da jeg endelig kom meg inn for å slappe av,så var det jaggu folk som var sulten, lurer på om det går an å sulte med kjøkkenbenken????? Himmel. Så nå er middagen i gang. Hvis dere lurer på hva mannen bedrier med,så kan jeg si han sover...
Han sover på 3 døgnet, så det er ikke lett alltid....Han har ME og nå lurer de på om han kan ha diabetes også, så det meste faller på meg....
Men, jeg er heldig:) Nydelige barn og mann, jeg har bestemt meg for å se på POSITIVE ting i livet mitt, ikke dvele ved de negative ting og irritere meg hele tiden over bagateller, da vil en jo ha det bedre- mener jeg-gjenstår og se hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar