mandag 17. mai 2010

17 mai

17 mai gitt, tiden flyr!  Det er alltid hektisk den 16- er som lille julaften, alt skal klaffe og gjøres ferdig. synes det er et mas og et slit.
I dag har jeg omtrent løpt ræva  av meg, med en mann som har ME ,så er det lite hjelp derfra, han har mer eller mindre sovet i 2 døgn nå. Men, nå er jeg iallefall i rute, ungene er spente og gleder seg, vi skal feire her lokalt, så vil vi nok ta turen til Birkeland regner jeg med... Skjer litt mer der enn her oppe.

For å få dagen tilå bli perfekt,håper vi på strålende flott og varmt vær, i dag har det regnet ,men det trengte vi.
Nå er det så flott og grønt, nydelig:) Elsker denne årstiden,selvom det er mye allergi plager for meg.

Nå skal mor ta kvelden, har slappet av litt med hjemmebakt kake og litt håndarbeid(hakking)- nå er jeg klar for sengen og en flott dag med ungene i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar