tirsdag 3. august 2010

Litt av hvert

Har strikke og hekle dilla for tiden, det har lagt brakk  i sommer. Har fått heklet et dekken til puddelen min, har strikket vaskekluter-8 stk- gitt bort noen i gave:)
Nå strikker jeg stor hals, sånn rullehals- sokker holder jeg også på med. I går hadde jeg litt pause og da heklet jeg ferdig en lue til minsten, men hun ville ikke ha den_:( Hun ga den til sin venninne,som absolutt ville ha den,så da var det jo godt den kom til nytte:))

I dag har jeg gjort rent i alle burene, så det tok noen timer, regnet startet selvfølgelig da jeg gjorde rent ute, så jeg var våt inn til skinnet-men dyra var så fornøyde, masse høy og grønt,masse kos-jeg elsker dyra mine<3

Nå er det straks sengetid for meg, har holdt på i hele dag og det tar så på helsa, men jeg må prøve å få vært litt i bevegelse, er bra for lungene og få litt "jobb"...

ola har varmet kollossalt når den har vært oppe i dag,så luftfuktigheten har vært høy da regnet kom i tillegg, vanskelig vær for meg  med andre ord, men jeg NYTER at det er sommer og varme!!!
Ser IKKE frem til vinter,ikke i det hele tatt..... Har så smått begynt å innrede låven til kaninene,slik at jeg skal ha det letteste måten til vinters..
Får håpe vi får en lang sommer!!! Varme ut september iallefall!!

NÅ er det sengetid;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar