mandag 9. august 2010

Endelig

Endelig er stua ferdig pusset opp, dette har jeg ventet på leeeeeeeenge. Omsider har vi klart å bli ferdige, men det ble flott og vi er så fornøyde:)))

I dag har det vært utrolig varmt, vi hadde 30 grader i skyggen og det er det varmeste vi har hatt til nå. Fikk tatt en kveldstur med ungene til stranden slik at de fikk dukket seg litt. Nå har jeg vasket ned stuen og kjøkken etter oppussing og fått på plass "rotet" som vi har levd i hopetall, til og med hundene har stresset, for det har vært trangt om plassen..

Nå kan jeg nyte stuen , ferdig pyntet og gardiner opp, herlig å vite at det nå bare er små ting som skal pusses opp videre, men et rom ad gangen:))

Tror IKKE mannen hadde blitt blid om jeg kom drassende hjem med mdf plater og gulvplater til, da hadde han nk klasket meg i hodet med noe hardt;))

Vi må nok vente litt, men det er ikke store rommene som er igjen og de kan jeg klare å få til selv:)

Ellers har jeg heklet 2 luer og strikket flere vaskekluter, samt en stor rullehals, holder på med en moebius til minsten, snart ferdig med den også. Så blir det vel noen lester som må strikkes, og selges-ellers har jeg oldemorsteppet som jeg må bli ferdig med i vinter.

Godt å ha håndarbeid å holde på med,spesiellt høst vinterstid, da er jeg inne grunent helsa,så da må vel lageret fylles opp. Nå skal jeg nyte sofaen litt, sliten etter en lang dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar