fredag 19. november 2010

Dag 5

Ja i dag har jeg vært effektiv. Jeg resite kl 11 til Sundebru og hentet kaniner, det tok meg halvannen time. Kom hjem og vi reiste rett til Risør for å hente ny komfyr, siden vår gamle tok kvelden, rakk hjem til ungene kom. Vi var hjemme 5 min før dem.Vi fikk inn komfyren, fikk ordnet med den, så kastet jeg meg ti å  lage middag, ungene var sultne. Da de hadde fått mat,gikk jeg ut og begynte å tømme burene med garasjen, det var stufulle av halm, og dette var selvfølgeig frosset,så jeg slet i en stund, men-jeg fikk tøm tog lagt nytt, inn med kaniner og så begynte jeg på fòringen til alle dyra. Tine vann og hente høy. Det var bitende kaldt, 5 minus og nordvest- jeg frøs noe skikkelig til tross for god innpakning.
Da jeg hadde holdt på ute i to timer,var jeg ferdig og kom meg inn i varmen. Fyrte i ovnene og la meg på sofaen og sovnet.
Våknet kl 22 og var i storslag:P
Klokken 01 fant jeg ut at jeg ville bake rundstykker til ungene , dette ble gjort- testet dem, smakte nydelig:)

Så kommer jeg på at jeg har ikke tatt kveldsdosen med medisin, men er fortsatt fin, så dette blir spennende.
Jeg merker at jeg har LYST til å gjøre ting, alt er ikke så tungt lengre, jeg merker økt energi .
Dette på dag 5 etter inntak, slett ikke værst.

Nå kommer snart grønn te og tannkremen, jeg ser virkelig frem til å prøve))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar