mandag 6. september 2010

Brr

I dag fyrer jeg i ovnen for første gang  siden i mars. Nå var det så kjølig at jeg orket ikke sitte å fryse, er ille synes jeg å måtte fyre i ovnen i september! Varmt og godt på dagene i sola, men i skyggen er det skikkelig høstkaldt. Ser flere har fyrt i ovnen allerede- men har ikke syntes det haqr vært nødvendog med det, men ikke før nå.Brrr

Jeg klamrer meg fast til sensommeren, vil ikke ha høst,kaldt og regn-fysj . Får bare håpe vi får en nydelig høst før kong vinter setter inn(hater snø)- da bærer det en tur til Spania så fort vinteren kommer, er nødt å ha varme, dessuten blir vinteren for lang for meg, er ikke snø elsker.

Så,nå brer varmen seg som et teppe utover, herlig og jeg skal nå finne frem strikketøyet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar